Magbolt
Cannabis Seeds

Twitter

Share
Buzz

Link

Link
Cannabis Kultusz

JukeBox
JukeBox

Status

Smoked

Clear

Kender Fórum
Pontos idő: 2010.07.31. 20:51

Hozzászólás a témához  [ 74 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5  Következő
 Kenderfajták - kérdések/válaszok 
Szerző Üzenet
> HeavyGrower <
> HeavyGrower <

Kiosztott: 26
Kapott: 111
Új hozzászólás Re: Kérdések
Én is kezdő vagyok, így saját bőrömön tapasztalom az "öregek" bölcsességét: Haze-fajtákkal ne indulj kezdőként. A WW jó egynek, elég masszív, nem túl érzékeny fajta.

Ha egy tanácsot elfogadsz, ne a GH-tól vásárolj közvetlenül, hanem nézz szét alaposan a pick and mix seed oldalán, ott akár szemenként is összeválogathatod a dolgokat. Itt jópáran nem szeretik amúgy se a GH-t... én hajlamos vagyok hinni nekik ;)

2010.01.17. 14:16

Ingyen Poker

DEA ügynök
DEA ügynök

Kiosztott: 0
Kapott: 0
Köszönöm a hozzászólást Józsibácsi!

Az helyzet hogy a mag nem rendelve lesz hanem sógoréktól hozva, és ez az egyetlen magcég ami nem horror áron árul mixeket (rendelni nem merek)
A Haze faták, hát igen vacilálok én is, azért kezdő sem vagyok már,csak az indoorban, de összességében a növény nevelés az megy :)
Valljuk be őszintén hogy a sativa dominánsak jobban érdekelnek, akkor Hawaiian snow a haze-k helyett? azt hiszem az lesz, hogy veszek egy sativa és egy indica mixet.(és még ezt eldöntöm, de így is marad az alap koncepció, miszerint 1 indica 2 sativa :)

Várok továbbra is minden észrevételt, hozzászólást, anyázást, bármit.

2010.01.17. 15:09
A Hawaiian Snow is Haze.
Sokat nyúlik, és ugyanúgy kényes.
Bevett szokás ennél a fajtánál hogy magról indítva rögtön 12/12-t adnak neki.
A GH valóban nem túl jó. Egy fajtáról van konkrét tapasztalatom is. 8 hét helyett 11 és fél hét virágzás, de te tudod.
A Pickandmix pedig megbízható cég. A csomag diszkrét.
Esetleg meg tudod beszélni velük hogy küldjék ajánlva, tehát saját kézbe, bár ebben nem vagyok biztos. Egy próbát viszont meg érhet.

2010.01.17. 18:40
DEA ügynök
DEA ügynök